بررسي تخصصي جديدترين دوربين مداربسته پانوراميك 12 مگاپيكسلي هايك ويژن

۸۵ بازديد

بررسي تخصصي جديدترين دوربين مداربسته پانوراميك 12 مگاپيكسلي هايك ويژن

شركت هايك ويژن بتازگي آخرين محصول خود در دسته دوربينهاي مداربسته پانوراميك IR را با عنوان DS-2CD63C2F-IV به بازار عرضه كرد.

دوربيني با سنسور 12 مگاپيكسلي، ديدي 360 درجه و مجهز به سيستم نور IR داخلي براي بهبود كاركرد ديد در شب كه ما براي بررسي بهتر آنرا در كنار دوربين مداربسته 12 مگاپيكسلي پاناسونيك مدل WV-SFV481 قرار داديم. دوربين مداربسته پاناسونيك مقايسه شونده يكي از بهترين دوربينهاي مداربسته پانوراميك موجود است كه تقريبا در رده دوربين مداربسته پانوراميك Hikvision WV-SFV481 قرار مي گيرد.

در ادامه كارايي دوربينهاي مداربسته را در محيطهايي با نور روز و شب، با سناريوهايي براي آزمايش نور IR، سازگاري كدك هوشمند و ... محك خواهيم زد.

در ابتدا ويدئويي را مشاهده نماييد كه بصورت كلي فرم فيزيكي و ساختار و طراحي دوربين مداربسته پانوراميك هايك ويژن را نشان مي دهد(محتواي تصوير بصورت نوشتاري در ادامه آمده است):

در اين ويدئو نشان مي دهد كه دوربين از 3 ال اي دي IR با برد 15 متر بهره مي برد. اين برد در حالت نصب بر روي ديوار تا 18 متر افزايش مي يابد. در روي بدنه در سه جهت ميكروفنها و سنسورهاي تشخيص نور وجود دارند كه زمان روشن يا خاموش شدن نور IR را بر اساس شدت نور محيط تعيين مي كنند. در زير كاور دوربين مداربسته، اسلات كارت SD قرار دارد كه بايد با باز شدن دو پيچ درپوش اسلات جايگذاري شود. در زير دوربين نيز پايه آلمينيومي قرار دارد. كابلهاي اين دوربين مداربسته شامل : كابل شبكه، كابلهاي I/O و صدا و تبديل هستند. اندازه اين دوربين را نيز در مقابل دوربين مداربسته Axis M3007 مي توانيد در پايان ويدئو مقايسه نماييد.

خلاصه

در بررسي ما، دوربين مداربسته Hikvision 63C2 كيفيت تصويري متوسط رو به بالا نسبت به دوربين پاناسونيك WV-SFV481L4K در نور كامل دارد. ضمن اينكه تصاوير نسبتا بهتري نيز در نور كم در مقابل دوربين مداربسته پاناسونيك به شما مي دهد. بخاطر وجود نور IR در دوربين مداربسته هايك ويژن اجسام در اطراف تا فاصله 6 متري بسيار واضح ديده مي شوند.

اما ممكن است هنگام استفاده از آن بوسيله VMS هايي غير از برند Hikvision به مشكلات زير بر بخوريد:

  • گوشه هاي تصوير خميده شده: ويژگي مسطح سازي اطراف تصوير جالب عمل نمي كند و اجسام در اطراف تصوير در زوايا كشيده و غيرطبيعي مي شوند.
  • اشكالات PTZ مجازي: كنترل PTZ مجازي براي اطراف دوربين بدرستي عمل نمي كنند. زاويه عمودي را محدود كرده و با كم كردن زوم كيفيت بهتر مي شود.
  • پشتيباني محدود از كدك هوشمند: كدك هوشمند H.264+ تنها در حالتي در دسترس خواهد بود كه در حالت نمايش چشم ماهي (Fish eye) قرار داشته باشيد و در حالت مسطح يعني حالتهاي پانوراما و يا PTZ مجازي اين كدك دردسترس نيست كه نتيجه آن نرخ بيت بالاتر خواهد بود.

تنها زماني ممكن است با اين مسائل روبرو شويد كه از دستگاههاي VMS غير معتبري بغير از برند Hikvision استفاده كنيد اما از پلتفرمهاي بين المللي مي توانيد براحتي با سازگاري بالا استفاده كنيد(مثلا Nx Witness/DW Spectrum).

قيمت

دوربين DS-2CD63C2F-IV بصورت آنلاين در آمريكا با قيمت 800 دلار بفروش مي رسد كه بسيار ارزانتر از دوربينهاي مداربسته پانوراميك هم رده از برندهايي مثل پاناسونيك(WV-SFV481 با 1600 دلار)  و بوش (FlexiDome با 1300 دلار) خواهد بود.

حالتهاي نمايش تصوير

دوربين مداربسته هايك ويژن 63C2 چندين حالت نمايش دارد كه چه در حالت نصب ديواري چه هنگام نصب روي سقف قابل استفاده هستند. اين جريانهاي تصويري براحتي در رابط كاربري تحت وب قابل انتخاب هستند و نيازي به تنظيمات ديگر ندارند.

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته
  5. قيمت دوربين مدار بسته
  6. خريد دوربين مدار بسته
  7. نصب دوربين مداربسته
  8. هايك ويژن

چگونه دوربين و سنسور با همديگر شهر هاي هوشمند تري مي سازند؟

۸۴ بازديد

چگونه دوربين و سنسور با همديگر شهر هاي هوشمند تري مي سازند؟

 

ناگفته پيداست كه سيستم نظارت تصويري نقش حياتي در شهر هوشمند ايفا مي كند . امروزه با استفاده از سنسور هاي اينترنت اشيا – IOTدر كنار دوربين ها ، شهر ها هوشمند تر و ايمن تر شده اند و تمايل شهروندان براي زندگي در اين شهر ها افزايش يافته است . نقش دوربين هاي مدار بسته در ايمن سازي شهر ها پر رنگ تر شده است ، مديران شهري به راحتي مي توانند با تعريف ليست سياه شماره پلاك وسايل نقليه مشكل ساز و مديريت ترافيك و همچنين قابليت آناليز تصوير دوربين هاي IP مي توانند بسياري از مشكلات را تشخيص بدهند .

با رايج شدن اينترنت اشياء ، مديران مي توانند از انواع سنسور ها مانند سنسور صدا ، سنسور هوا  ، سنسور آب و سنسور موقعيت ياب بهمراه  قيمت دوربين مداربسته براي تشخيص هر بحراني در مراحل اوليه استفاده كنند .

 

چگونه دوربين و سنسور با همديگر شهر هاي هوشمند تري مي سازند؟

به عنوان مثال مي توان از سنسور ها براي نظارت بر محيط زيست و فرايند هايي مانند بازيافت زباله استفاده كرد . استفاده همزمان سنسور و دوربين مدار بسته ، اطلاعات ارزشمندي را در اختيار مديران قرار مي دهد  كه نشان مي دهد تركيب IOT و سيستم نظارت تصويري مي تواند
مشكلات شهري را حل كند .

دوربين هاي نظارتي پيش از اين جهت پشتيباني و حفاظت مورد استفاده قرار مي گرفت ، سنسور هاي IOT مي توانند عملكرد اين دوربين ها را بهينه سازي نمايد . سنسور هاي IOT قادرند تا اطلاعاتي كه دوربين ها قادر به تشخيص آن نيستند را شناسايي كند ( آنها مي توانند مواردي
مانند سر و صدا ، لرزش و … را تشخيص دهند ) . استفاده توامان از اين دو ، مي تواند آلارم هاي اشتباه سيستم امنيتي را به حداقل برساند .

سنسور هاي محيطي با تجزيه و تحليل آب و هوا و ميزان شدت و ارتفاع جريان آن در كنار دوربين مدار بسته مي تواند هر گونه تغيير ناگهاني كه مي تواند منجر به سيل شود را پيش بيني نمايد . اين سيستم هنگامي كه مقدار آب از حد معيني فراتر مي رود ، با اطلاع رساني و تصوير برداري توسط سيستم نظارت تصويري ، نقاط درگير را مشخص كند تا از بروز فاجعه جلوگيري شود .

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته   انتقال تصوير هايك ويژن

يكي از خطرات شايع در شهر هاي بزرگ ، آلودگي هواست. دود ناشي از ترافيك و فعاليت هاي صنعتي ، گلوي شهروندان را مي سوزاند و مي تواند به چشم ، قلب و ريه افراد صدمه جدي وارد نمايد . استفاده توامان سنسور IOT و سيستم نظارت تصويري مي تواند از بروز مشكلاتي شبيه به اين جلوگيري نمايد .

سنسور هاي محيط زيستي مي توانند تغيير كيفيت هواي محيط را به سرعت تشخيص بدهد و به مركز مانيتورينگ اطلاع رساني نمايند . مديران شهري با استفاده از اطلاعات سنسورهاي هايك ويژن  ، همچنين تصاوير سيستم نظارت تصويري مي توانند ، اقدامات پيشگيرانه مناسب را انجام بدهند .

آخرين وضعيت اجراي برنامه هاي فرهنگي تأمين اجتماعي / تهيه ?? برنامه براي حل مشكلات شركاي اجتماعي

۷۸ بازديد

آخرين وضعيت اجراي برنامه هاي فرهنگي تأمين اجتماعي / تهيه ?? برنامه براي حل مشكلات شركاي اجتماعي

 

مديركل امور فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين اجتماعي به تشريح برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي اين سازمان در زمان كرونا پرداخت و گفت: ?? برنامه تخصصي و عمومي در زمينه ايجاد دانش ، تعامل ، حل مشكلات كارفرمايان ، كارگران و بازنشستگان در دستور كار ما ?? شبكه ارتباطي براي چهار گروه از كارفرمايان ، اتحاديه ها ، بازنشستگان و كارگران و بيمه شدگان در فضاي مجازي ايجاد و راه اندازي كرده ايم.

علي جهاني در مصاحبه افزود: سازمان تأمين اجتماعي جامعه آماري ?? ميليون نفري را تحت پوشش خود قرار داده است ، بنابراين نياز به تعامل و ارتباط با همه مخاطبان و ذينفعان خود دارد.

وي افزود: “در زمينه امنيت اجتماعي ، ما با سه سطح مخاطب مواجه هستيم. بيمه شدگان ، بازنشستگان ، بازنشستگان و كارفرمايان ؛ ما بايد تعامل و ارتباط با شركاي اجتماعي را در هر سه سطح گسترش دهيم.

مديركل امور فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين اجتماعي با اشاره به اينكه علاوه بر برگزاري جلسات حضوري لازم با رعايت پروتكل هاي بهداشتي ، فضاي ارتباطي روبروي چهره و الكترونيك را نيز تقويت و توسعه داد ، گفت: ، ما تعامل ، حل مشكلات و مسائل اجتماعي كارفرمايان ، كارگران و بازنشستگان را در دستور كار قرار داده ايم و ?? شبكه ارتباطي در فضاي مجازي براي چهار گروه از كارفرمايان ، طبقات ، بازنشستگان و كارگران و بيمه شدگان ايجاد كرده ايم.

جهاني ادامه داد: “نمايندگان اين گروه ها ، انجمن ها ، اتحاديه ها ، گروه ها و مراكز مرتبط مسائل و مشكلات موجود را توضيح مي دهند و ما گزارش هاي لازم را براي بررسي به دستگاه اجرايي و عملياتي سازمان منتقل مي كنيم.”

وي با تأكيد بر اينكه ضروري است ارتباط خود را با عموم مردم حفظ كنيم ، گفت: “به عنوان مثال ، ما سعي كرده ايم در مورد تعديل حقوق بازنشستگي بحث كنيم كه ?.? ميليون نفر شامل ?? ميليون نفر از جمله اعضاي خانواده را تحت تأثير قرار مي دهد. اطلاعات و آموزش بازنشستگان در مورد نحوه اجراي ، محاسبه و ايجاد تنظيمات.

مديركل امور فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين اجتماعي ادامه داد: ارتباط و تعامل ما با جامعه هدف تعاملي دائمي ، مصمم و پايدار است و در هر صورت اين ثبات و ارتباط بايد پايدار و ثابت بماند. با اين حال ، در زمينه كرونا ، تلاش هايي براي ادامه تعاملات در فضاي مجازي انجام شده است. ما با تأكيد بر دانش عميق و توجه دقيق به تحقيقات در اين زمينه ، نيازها و مخاطبان را در دستور كار قرار داده ايم و از همه عناصر و ابزارهايي كه در اختيار داريم براي كمك به توسعه و ارتقا اين تعاملات استفاده كرده ايم.

جهاني درباره برنامه هاي فرهنگي اين سازمان براي بازنشستگان افزود: «يكي از برنامه هاي ما اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس بود. اين اراده وجود دارد كه پروتكل هاي بهداشتي اجازه مي دهند اين استقرار در هر زمان از سر گرفته شود. از نظر اعتبارات مشكلي نداريم و اعتبارات لازم تأمين شده است. بايد ببينيم طي چند ماه آينده اوضاع چگونه خواهد بود ، بسياري از استانها سرخ هستند و افرادي كه اعزام مي كنيم از بازنشستگان و از گروه هاي آسيب پذير هستند و ما اين توجه جدي را داريم و بايد دريافت كنيم حقوق بازنشستگي

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا برنامه هاي جايگزين وجود دارد؟ وي گفت: در حالي كه برگزاري برنامه اي به صورت فضاي مجازي امكان پذير است ، بقيه موارد كه نياز به جمع آوري و مونتاژ دارد طبق پروتكل هاي بهداشتي انجام مي شود.
https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

۸۵ بازديد

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

در اينجا قصد داريم سه تا از بهترين مارك مخلوط كن را به شما معرفي كنيم كه به ترتيب مي توانيم به مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس اشاره داشته كنيم كه سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند.

 

g1_yzru.jpg

منتشر شده در وب سايت ديجي رو امروزه مخلوط كن به يكي از وسايل كاربردي در هر آشپزخانه اي تبديل شده است كه براي تهيه نوشيدني‌هاي مختلف و انواع دسر مورد استفاده قرار مي گيرد در كل ما مي توانيم اين محصول را به دو دسته تك كاره و چند كاره تقسيم كنيم كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، اما قبل از آن مي خواهيم بهترين برندهاي اين محصول را به شما معرفي كنيم كه شامل مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس مي شود كه مي توان گفت سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند، اما توجه داشته باشيد كه منظور ما از بهترين مارك مخلوط كن ازنظر كيفيت و قيمت است و ما در اينجا با برندهاي تخصصي كاري نخواهيم داشت چراكه قيمت هاي بسيار بالايي دارند و عموم مردم از آنها استفاده نمي كنند از همين رو ما برندهايي با رنج قيمتي متوسط را مورد بررسي قرار خواهيم داد و مواردي را كه بايد در زمان انتخاب يك مدل خوب بايد به آن دقت داشته باشيد را با يكديگر بررسي خواهيم داد تا بتوانيد به راحتي بهترين مدل مخلوط كن را در هر برندي براي خود را انتخاب كنيد.

اگر قصد خريد يك مخلوط كن را براي منزل خود را داريد مطمئنا بعد از انتخاب برند كه مي تواند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و يا مخلوط كن فيليپس، بوش و يا هر برند ديگري باشد مهم ترين مسئله انتخاب نوع آن است كه مي توانيد بر اساس نياز خود يك دستگاه تك كاره و يا يك مخلوط كن چند كاره را انتخاب كنيد و كه اين مسئله كاملا بستگي به نياز و بودجه شما دارد كه آيا شما به يك دستگاه تك كاره نياز داريد و يا ترجيح مي دهيد مدلي را انتخاب كنيد كه داراي آسياب و يا آبميوه گيري نيز باشد، اما سوالي كه در اينجا براي بسياري از افراد پيش مي آيد اين است كه آيا بهتر است يك دستگاه چند كاره براي منزل خود تهيه كنند و يا هركدام از آنها را به ‌صورت جداگانه خريداري كنند؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم اگر در اينجا شما يك مخلوط كن سه كاره را باكيفيت بسيار خوب انتخاب كنيد كه هر سه كار را براي شما انجام دهد مطمئناً قيمت آن بسيار كمتر از آن چيزي مي شود كه شما بخواهيد هر سه دستگاه را به صورت جداگانه با همان كيفيت و قدرت موتور با برند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس تهيه كنيد، اما چيزي كه مسلم است اگر هر دستگاه را به صورت جداگانه و باكيفيتي بالا تهيه شود و قيمت آن براي شما مهم نباشد قطعاً ازنظر كيفيت و طول عمر نيز بسيار بالاتر است چراكه بايد در نظر داشته باشيد در زماني كه يك شركت قصد توليد يك محصول با چند عملكرد را دارد بايد طراحي آن را طوري انجام شود كه بتواند يك محصول هر سه عملكرد را در خود جاي دهد و اين موضوع حتما محدوديت هايي براي طراحي آن ايجاد مي كند، اما زماني كه شما آسياب برقي، مخلوط كن و آبميوه گيري را به صورت جداگانه تهيه مي كنيد هركدام داراي مشخصات فني و طراحي منحصر به فردي مي باشد كه مناسب با كارايي آن در نظر گرفته مي شود و از طرفي ديگر هر دستگاه داراي يك موتور جداگانه مي باشد پس به طور قطع طول عمر بيشتري نيز مي توانند داشته باشند، اما اگر مي خواهيد با يك هزينه متوسط يك دستگاه چند كار در خانه خود داشته باشيد با توجه به كيفيت و طول عمر انواع مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس مي توانند انتخابي مناسب براي شما محسوب شود.

 

يك مخلوط كن خوب بايد داراي چه مشخصاتي باشد؟

در اينجا قصد داريم موارد مهمي كه بايد در زمان انتخاب يك مخلوط كن خوب به آن دقت داشته باشيد را با يك ديگر مورد بررسي قرار دهيم تا در ميان هر برندي بتوانيد بهترين مدل را براي خود انتخاب كنيد فرقي هم نمي كند قرار است مدل خود را در ميان انواع مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا مخلوط كن فيليپس و يا هر برند ديگري انتخاب كنيد تنها بايد به مواردي كه در اينجا قصد داريم به آن بپردازيم شامل جنس بدنه، قدرت موتور، پارچ، تيغه، قفل ايمني دستگاه، دكمه پالس، اسموتي ساز مي شود.

جنس بدنه: در كل نمي توانيم بدنه مخلوط كن را در دسته مشخصات فني دستگاه قرار دهيم چراكه تاثيري بر عملكرد دستگاه ندارد و اين موضوع بيشتر بستگي به سليقه و ست آشپزخانه شما دارد در كل جنس بدنه انواع مخلوط كن به دو دسته تقسيم مي شوند آنهايي كه از پلاستيك فشرده در ساخت بدنه استفاده شده و يا دسته دوم كه بدنه آنها از استيل مي باشد.

قدرت موتور: مسلما يكي از پارامترهاي مهم در زمان خريد مخلوط كن محسوب مي شود كه هرچه قدرت بيشتري داشته باشد مسلما كارايي دستگاه نيز بالاتر مي برد به طور مثال مدل هايي با قدرت 600 وات به بالا يك مدل قدرتمند محسوب مي شوند و مي توانند مواد غذايي بسيار سخت را به راحتي مخلوط كنند و به دليل قدرت بالاي موتور كمترين فشار به موتور وارد مي شود اما توجه داشته باشيد كه برندهاي نامعتبر براي گمراه كردن مشتري وات غير واقعي بر روي محصول خود درج مي كنند اما برندهاي معتبر مانند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، بوش وات واقعي دستگاه را بر روي محصولات خود درج مي كنند و خيال شما بابت اين مسئله مي تواند آسوده باشد.

پارچ مخلوط كن: يكي ديگر از پارامترهاي بسيار مهم در زمان انتخاب مخلوط كن محسوب مي شود كه در كارايي دستگاه نيز مي تواند تأثير گذار باشد، جنس پارچ مي تواند به صورت پلاستيكي و يا شيشه اي باشد كه مسلما هركدام معايب و مزاياي خود را دارند، اگر بخواهيم از پارچه هاي پلاستيكي شروع كنيم بايد بگوييم اين دسته از پارچه ها بسيار سبك تر هستند اما نمي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند سوپ و يا مواد سخت مانند يخ استفاده كنيد، اما مشكل ديگري پارچ هاي پلاستيكي دارند در بلند مدت تار و كدر مي شود، اما در مقابل پارچ هاي شيشه اي و يا پيركس وزن بسيار بالاي دارند اما در مقابل شما مي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند و خرد كردن مواد سخت استفاده كنيد و برخلاف پارچ هاي پلاستيكي هيچ گاه تار و كدر نمي شوند، شما مي توانيد بر اساس نياز و بودجه خود در هر سه برند مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و مخلوط كن پاناسونيك و يا هر برند ديگري مدلي را انتخاب كنيد كه داراي پارچ پلاستيكي و يا شيشه اي باشد.

تيغه مخلوط كن: يكي ديگر از موارد مهم در زمان انتخاب مخلوط كن تيغه آن مي باشد كه در برندهاي مطرح مانند فيليپس، مولينكس، پاناسونيك و بوش از استيل ضد زنگ استفاده شده كه طول عمر بسيار زيادي دارد و در طول زمان كند نمي شود، اما به موردي كه در زمان انتخاب مدل مخلوط كن بايد به آن دقت داشته باشيد اين است كه قسمت تيغه بتواند به آساني از پارچه جدا شود تا شستن آن بتواند راحت باشد در غير اين صورت شستن پارچ هايي كه به صورت يكپارچه با تيغه طراحي شده اند بسيار مشكل است، لازم به ذكر است كه بيشتر مدل هاي برندهاي مطرح همچون مخلوط كن مولينكس انواع مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس و يا بوش اين مورد در نظر گرفته شده است.

قفل ايمني دستگاه: نكته ديگري كه در زمان خريد مخلوط كن بايد به آن توجه داشته باشيد، قفل ايمني دستگاه است، در مخلوط كن‌ هاي جديد از يك سيستم ايمني با ضريب اطمينان بالا استفاده مي شود كه در زمان درست قرار نگرفتن پارچ بر سر جاي خود دستگاه روشن نمي شود چراكه در صورت عدم وجود قفل ايمني و قرار نگرفتن درست پارچ چرخ دندها به درستي روي هم قرار نمي گيرد و با روشن شدن دستگاه چرخ دندها سابيده و خرد مي شود از همين رو برندهايي همچون مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس از قفل ايمني بر روي تمام مدل هاي استفاده مي كنند.

دكمه پالس: فرآيند پالس در كنار تنظيمات سرعت بر روي مخلوط باعث تركيب شدن مواد و يا خرد شدن آني محتويات داخل پارچ مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين ويژگي ضرباتي با نهايت قدرت را بصورت لحظه اي استفاده كنيد.

اسموتي ساز: فيلتر در برخي از مدل هاي مخلوط كن به شما اين امكان را مي دهد تا آبميوه اي بدون دانه و تفاله تهيه كنيد كه به آن اسموتي ساز گفته مي شود، اما در مدل هاي قديمي مخلوط كن اين ويژگي وجود نداشت و شما بايد عمل فيلتر كردن آبميوه را به صورت دستي انجام دهيد.

 

نكاتي كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد:

به شما پيشنهاد مي شود زمان استفاده از مخلوط كن خود تنها 80 درصد از ظرفيت پارچ را پركنيد، چراكه زمان روشن شدن دستگاه مواد درون پارچ از لبه ها بيرون مي ريزد، پر كردن بيش اين مقدار باعث مي‌شود كه مواد هنگام كار از پارچ سر ريز شود و مي تواند منجر به صدمه رسيدن به موتور شود، اين موضوع براي مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و هر برند ديگري صدق مي كند.

نكته ديگري كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد اين است كه هيچ گاه از قاشق و چاقو براي هم زدن محصول در زمان روشن بودن دستگاه استفاده نكنيد، ابتدا دستگاه را خاموش و بعد از توقف كامل مي توانيد مواد را هم بزنيد.

براي شستن قطعات پلاستيكي مخلوط هيچ گاه از اسكاچ استفاده نكنيد چراكه استفاده از آن باعث خش افتادن آن مي شود كه در بلند مدت باعث كدر شدن آن مي شود پس هميشه براي شستن ظروف پلاستيكي از ابر استفاده كنيد.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم اگر قصد خريد مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا ديگر برندها را با گارانتي اصلي و ضمانت بهترين قيمت را داريد به فروشگاه هاي معتبر مانند ديجي كالا، زنبيل و يا فروشگاه تخصصي لوازم خانگي 20 بخر مراجعه نماييد.

اهداف اصلي توليد محتوا

۹۱ بازديد

اهداف اصلي توليد محتوا

براي سفارش توليد محتوا ، بايد بدانيد كه ايجاد محتوا اهداف مختلفي خواهد داشت. مثال ها:

 

آموزش در زمينه هاي تخصصي و كاربردي

آگاهي و اطلاع رساني به مخاطبان

لذت ببريد و از مخاطب لذت ببريد

براي تعامل مخاطب را القا و انگيزه دهيد

در حقيقت ، شما محتوا را در قالب ها و قالب هاي متنوعي توليد مي كنيد كه مي تواند ضمن ارائه شركت ، خدمات و محصولات خود ، نياز مخاطبان شما را برآورده كند. اگر محتواي توليدي شما از اين ويژگي برخوردار است و مي تواند به سوال مخاطب پاسخ دهد ، به اين معني است كه موفق شده ايد. ايجاد محتوا بخش بسيار گسترده اي از فرآيند بازاريابي محتوا است و در بخشهاي مختلف طبقه بندي خواهد شد. محتوا را مي توان در 4 قالب كلي و بسياري از قالب ها ايجاد كرد:

 

توليد محتواي متن

توليد محتواي گرافيكي و تصويري

محتواي ويديويي ايجاد كنيد

ايجاد محتواي صوتي

 

اگر وب سايتي داريد ، حتماً جمله معروف "Content is king" را شنيده ايد ، محتواي شما سلطان وب سايت شماست. نويسندگان زيادي وجود دارند كه مي توانند متن هاي مهيج براي شما بنويسند و محتواي جالبي ايجاد كنند ، بسياري از افراد توانايي ايجاد محتوا را بر اساس اصول سئو و اصطلاحاً تايپ ماشين دارند. اما مسئله اين است كه نويسندگان كمي را پيدا خواهيد كرد كه هم به طرز هيجان انگيز و هم راحت براي دستگاه مي نويسند.

 

ايجاد محتوا براي هر سايت بسته به نوع شغل آن متفاوت است ، همچنين مي توانيد بررسي كلمات مورد نظر و اصول فني سئو را به ما بسپاريد تا به شما در يافتن آنها كمك كنيم يا عبارات هدفمندي را در اختيار ما قرار دهيد به ايجاد بهترين محتواي خوب كمك كنيد.

شما مي توانيد ايجاد محتوا را براي سايت خود از نويسندگان باتجربه seoedu سفارش دهيد. در seoedu ، نويسندگان ما مقالاتي هيجان انگيز ، معتبر ، معتبر ، روان و پرطرفدار و همچنين محتواي مناسب براي سئو را در وب سايت شما ايجاد مي كنند. محتواي ايجاد شده يك مقاله دست اول است كه براي ارائه سايت شما حياتي است.

 

 

هزينه هاي توليد محتوا

از آنجا كه هزينه ايجاد محتواي وب سايت شما توسط عوامل زير تعيين مي شود ، شما بايد درخواست خود را ارسال كنيد تا پس از بررسي در مورد هزينه ، زمان تحويل ، روش توليد و ساير موارد با هم مرتبط شويد. گرفته شده.

هزينه هاي توليد محتوا توسط عوامل زير تعيين مي شود:

- محتواي داراي حق چاپ يا ترجمه است

- چه تخصصي و چه عمومي

- تعداد كلمات

- حجم كل سفارش (هرچه بزرگتر باشد ، تخفيف بيشتري اعمال مي شود)

همچنين ، اگر سفارش توليد محتواي شما براي گزارش آگهي است ، مي توانيد با خريد گزارش خود از مجموعه seoedu ، از تخفيف 30 درصدي در توليد محتوا بهره مند شويد.

 

 

اجازه ندهيد هويت محتواي شما تكه تكه شود!

براي لحظه اي تصور كنيد كه به دنياي كارماي شماري منتقل شده ايد.

 

يا فكر كنيد كه قرارگيري بوم و هر عكس به ترتيب مرتب شده و از بين مي رود ، فكر مي كنيد در آخر چه چيزي ايجاد مي شود؟

 

قطعاً يك چيز زشت زشت در مورد ناشناس ماندن است كه هيچ كس مسئوليت ضعف ها و مشكلات خود را بر عهده نمي گيرد!

 

چگونه انتظار داريد هر گوشه از محتواي خود را به نويسندگان و توليدكنندگان مختلف محتوا بدهيد و در نهايت محتواي سازگار دريافت كنيد و از هويت محتوايي سازگار و زيبايي برخوردار باشيد؟

 

ديگر نه!

 

بنابراين بدترين كار براي يك مجموعه و تجارت حرفه اي اين است كه توليد محتواي آن را به خارج از كشور برسانيد يا آن را به نويسندگان مختلف با سبك ها و شخصيت هاي مختلف بدهيد كه هر كدام 2-3 قطعه محتوا براي آنها توليد مي كنند. در آخر نبايد كسي باشد كه مسئوليت مشكلات و نقص مطالب را بر عهده بگيرد و آن را تصحيح كند.

 

 

براي ما راحت تر بود كه ...

براي ما آسان تر بود كه 100 پيشنهاد از 100 مارك مختلف را از همه پيشنهاداتي كه توليد مي شود بگيريم ، سفارش دهيم و به نويسندگان مختلف كار با قيمت پايين بدهيم و درصد كمي به آنها بدهيم و درصد بيشتري را بگيريم. خودمان. و بيشتر!

 

اما ما اين كار را نمي كنيم زيرا ، بدين ترتيب در هنگام توليد محتواي عمده ، درد مشابهي را متحمل خواهيم شد و سرانجام با انبوهي از ناخواسته و ناخواسته روبرو خواهيم شد كه نه تنها چيزي به اين دنيا نمي افزايد ، بلكه خود به خود . آنها فضا اشغال مي كنند و اجازه نمي دهند محتواي ارزشمندي ديده شود.

اهميت توليد محتوا

درباره كلاه خود قضاوت كنيد و به اطراف نگاه كنيد؛ در جهاني كه دسترسي به اينترنت در اوج است و برندها بر اساس آنچه در عمق سايت وجود دارد ارزش گذاري مي شوند ، آيا مي توان از محتوا چشم پوشي كرد؟

 

از گذشته همه چيز تغيير كرده است و اكنون ما به دوره اي وارد مي شويم كه شكل گيري علامت سوال در ذهن افراد پيرامون ما همزمان با جستجو و مرور گوگل در دنياي محتوا است. با ايجاد محتوا ، وب سايت ها هويت پيدا مي كنند و مي توانند در موتورهاي جستجو رتبه بالاتري داشته باشند.

 

اگر در حال حاضر به روشهاي سنتي گذشته فكر مي كنيد و فكر مي كنيد كه روشهاي بازاريابي محتوا هنوز هم مي توانند در Google پياده و توسعه يابند ، بايد بگويم كه بسيار اشتباه مي كنيد. تاكنون بايد به اين نتيجه مي رسيديد كه هر مارك يا مارك براي مارك گذاري در وب به محتواي ويژه ، كاملاً حرفه اي و استاندارد نياز دارد كه توليد آن زمان بر است و توليد آن قطعاً گران است.

توليد محتوا ، اصلي كه هرگز ضعيف نمي شود!

هر سايت يا صفحه اي در وب براي يك هدف خاص ايجاد شده است. ايجاد محتواي قوي ، متمركز و حرفه اي با رويكرد آينده نگرانه براي تأثيرگذاري بر مخاطبان ، سريعترين و ايمن ترين راه براي رسيدن به اهداف شما است.

 

به راحتي مي توان گفت كه تنها با استفاده از خدمات توليد محتوا ، هر سايت مي تواند چشم انداز تجارت خود را ببيند. بنابراين توليد محتواي اساسي كه ديگر زيرمجموعه نيست و از صفر تا صد هر سايت به آن بستگي دارد.

 

بدون محتوا خانه ويران شده است!

امروزه توليد محتوا به ستوني تبديل شده است كه پايه هاي هر سايتي بر اساس آن بنا شده است. اگر سايت را بدون اطلاع از توليد محتوا مطرح كنيم ، به اين معني است كه از رتبه بندي و موقعيت هاي موقتي و پوچ كه ناسازگار هستند و خيلي زود از دست مي روند خوشحال مي شويم!

 

اگرچه محتواي متني نوع اصلي محتواي وب است كه در بين مصرف كنندگان محبوب شده است ، اما امروزه بازاريابي ديجيتال و محتوا توسط انواع ديگري از محتوا كه بيشتر مورد توجه مصرف كنندگان قرار مي گيرد امكان پذير است. علاوه بر اين ، با افزايش تنوع مطالب ، روند جستجوگرها و بهينه سازي سايت نسبت به قبل آسان تر مي شود زيرا روش هاي مختلفي براي جذب مخاطب و جلب رضايت موتورهاي جستجو وجود دارد.

 

توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ، توليد محتواي ويدئويي ، توليد محتواي صوتي يا پادكست هايي كه اغلب شنيدن آنها آسان تر از محتواي متني است ، اينفوگرافي و ... از جمله مطالبي است كه به ستون فقرات سايت شما تبديل شده و شما را به يك برند واقعي تبديل مي كند. ما مدت طولاني است كه با ثبت سفارش توليد محتوا اين كار را انجام مي دهيم و در چرخه تهيه ، سازماندهي ، توزيع و بازاريابي محتوا موفق بوده است.

 

با ايجاد محتواي متني اولين قدم ها را برداريد

صادقانه بگويم ، نوع اصلي مطالب محتواي متني است كه با گذشت زمان مي توان مخاطبان بيشتري را به خود جلب كرد. توليد محتواي متني در دسترس ترين نوع محتوا است كه با هر محدوديتي توسط هر كاربري قابل خواندن است. توليد محتواي متني در بحث بازاريابي ديجيتال كم دردسرترين گزينه براي هر سايتي است و از طرف ديگر ، هزينه اين شكل توليد محتوا معمولاً منطقي تر است. اينكه بتوانيد تن صداي خود را از طريق متن نهادينه كنيد و محتواي متني خود را بخشي از برند خود كنيد ، به اين معني است كه شما توانسته ايد گام بلندي در ايجاد محتوا برداريد. نمونه اي از توليد محتواي ما نشان مي دهد كه چگونه اولين مراحل با استفاده از خدمات ما شيرين تر و راحت تر مي شوند.

 

منبع: seoedu.ir